Thursday, April 28, 2011

Family day di Tambun & Pesta Buku Antarabangsa 2011.

Hujung minggu lepas dan awal minggu ini ada dua agenda menarik telah aku sertai pertama Family day seksyen suamiku di Lost World Of Tambun ( 23/4/11) dan kunjungan ke Pesta Buku Antarabangsa 2011 (25/4/2011)  di PWTC.


Di Tambun memang seronok sebab dah lama rasanya tak pergi beriadah. Tambahan pula rakan-rakan pejabat laki aku yang sempoi habis sampai lupa yang aku ni membawak perut dan tak sedar diri join game. Jom layan gambar-gambar ni. he3



Dalam perjalanan ke Ipoh.
Gambar beramai2

Kat tgh tu aku, jd Mumia h3
Memang mengah tiup belon ni hu3


Birunya....
Di Pesta buku Antarabangsa pula, pergi atas urusan kerja. Apa lagi sambil menyelam minum air la yea.... Yang pastinya saya sempat rembat dua majalah antara satunya Tunas Cipta Mac 2011 yang ada artikel dan gambar kacak En.Ridzuan Harun

Bersiap2 sblm pergi. Sblah tu pegawai penerbitan VIC


bagus utk anak2

^___^

Mai beli murah2
Buku ni sgt bgus, tp poket sy tgh kempis hu3

Tetiba jumpa kwn lama Misha, layan jelah.....

Adeh sakit kaki, dah mau pulang......




p/s: Kebanyakan baju dah makin sendat kat perut T_T



3 comments:

CintaZulaikha said...

eh ari keluarga...kakkak. lupa plak jiha da berkeluarga~~

RaRa said...

suka suka suka...
comel sudah perut awak gee...

Diari 929 said...

CintaZulaikha: Cis lupa kunun he3
Rara: Comel ka? kita pun suka suka suka he3