Friday, April 22, 2011

14 April itu datang lagi.

Assalamualaikum....
Hai, apa khabar sahabat semua. Sihat? Aku? Cam ginilah sihat-sihat mak buyung.
Beberapa hari lepas minggu lepas sebenarnya adalah tanggal lahir suamiku yang dicintai 14 April. Tahun ni genaplah usianya 27 tahun. he3 abangku dah makin tua

Semenjak 6 tahun aku mengenalinya, tarikh ini pasti tak aku lupakan. Biarpun sekadar bingkisan kecil yang dihadiahkan kepadanya, dia pasti tersenyum dah gembira.

Sebelum tanggal lahirnya aku puas juga memikirkan hadiah apa yang nak diberikan kepadanya. Kalau orang perempuan memang mudah mencari hadiah. Tapi lelaki ni susah sikit.

Akhirnya aku memutuskan memberikannya sebuah jam tangan. Ehm... dia memang sangat memerlukan jam tangan memadangkan dia memang seorang yang sibuk.

Seperti tahun tahun yang lepas juga. Dia tersenyum dan  gembira biarpun jam itu bukannya sebuah jam yang mewah.                                          
  

Sekali lagi selamat hari lahir diucapkan untuk suami yang paling dikasihi. Semoga hubungan kita bertambah bahagia dan dimurahkan rezeki dengan kehadiran cahaya mata ini. Amin....

3 comments:

Hanny Esandra said...

alololor... ssweettnyerrrr...

CintaZulaikha said...

geggeggeggrrr...mmg sweet pon..kihkih

Diari 929 said...

Hanny & Cinta Zulaikha: Korg pun sweet cam gula2 xD