Tuesday, March 15, 2011

Kenduri kahwin lagi....

Jumaat (11 Mac 2011) lepas aku dan keluarga(tak termasuk suami yang bekerja hu3) ke Batu Pahat dan Ipoh untuk memenuhi jemputan majlis perkahwinan saudara-mara. Penat memang penat tapi pasal dah lama gila tak balik Batu Pahat kuredah jua.

Di Batu Pahat ni sepupu mak kahwin. Aku panggil dia Kak Ijah je, tapi kalau ikut pangkat sebenarnya Mak Lang atau Mak Uda. Kami datang dua hari awal sebab ahad kakak aku kerja. Sabtu pulak majlis di Ipoh.


Blkng T. Ngah, Abah Dpn K. Ijah T. Ngah Aku.
Tgh, pengantin sempoi 2 hari sebelum majlis.
pose2 kat pelamin he3








Di Ipoh pulak (12 Mac 2011) majlis perkahwinan sepupu aku Abang Tajul dengan Kak Ifa. Pengantin memang segak dan cantik berbaju serba putih.

Abg Tajul & Kak Ifa





Aku ngan Kak Ain


Abah @ Pak Su pun nk jg bergambar



Pada hari yang sama juga kami sempat singgah ke rumah Mak Anjang di Taiping, tengok Kakak Sepupu Kak Nini baru dapat baby boy . Comel sangat!



Inilah muhammad Daniel comelkan dia?
 Masa cuti Raya Cina yang lepas  (5 Febuari 2011) aku dan suami balik Jerantut. Ada majlis kahwin anak Mak Teh.

Bersama Kak Ngah.




Walaupun penat tapi seronok sebab dah lama tak balik kampung. :)

* Dah rasa cam ada benda menguit2 kat perut ni ^____^

3 comments:

CintaZulaikha said...

wahhhh dah ada yg nguit2 nih...hihi..

Diari 929 said...

Happy sgt bila dia gerak2... dah pandai menakal :)

CintaZulaikha said...

jiha akak dah tag jiha tuk segmen apa kata cinta..huhu