Monday, December 20, 2010

Teringin.....


Hai... sekarang ni teringin plak nak makan rambutan gading. Bukan musim lak tu. Mana la nak carik rambutan yang kuning-kuning tu. hu3 Ah!!!! teringinnya....

10 comments:

MUNNYRA said...

alahai..jangan teringin2... sian kat laki ko kih3... CHAIYOK2...kalau rumah jiran aku berbuah boleh bagi...dia ada rambutan gading nie =P

[N] Azadhi said...

sabar ye, baby...
payah betul citer mengidam ni.
mesti nak benda yang takde.
;p

Diari 929 said...

Muni: Aku mmg kesian kat laki aku... tp apakan daya T__T

N: Nama pun mengidam, mmg slalu nk benda yg tak da huhuh

Zahra&Raif mum said...

raif mengences gee..akak teringin nk makan buah delima..jenuh mencari tak jumpa masa mengandung ari tu..skarg dh tak mengences lg sbb dh bg dia merasa buah delimanya...

benuasuluk said...

cuba tengok di menara gading kot-kot ada. serius saya tak tipu.

kat kampus hijau tu musim buahnya ada yang tak sama dengan musim buah biasa. Pergi le memanjat bukit belakang bukit ekspo ke arah nak menghala ke stadium. tapi kalau dicekup pak guard jangan salahkan saya :-(

Diari 929 said...

Ye ke En. Wan? Kalau kena cekup pun suami sayalah. terpaksayalah dia buat muka kesian hu3

Hanny Esandra said...

alahai.. comelnyer jiha ni.. :-)) harap dapat apa yg jiha idamkan tu yerk..

Diari 929 said...

Kak Afna: Itulah org kata klau mengidam ni tak dapat nnt air liur anak meleleh aje... hu3

ho3 Rindu nak jumpe Raif, masa majlis jiha hari tu dapt tgk dari jauh saja hu3 :(

Diari 929 said...

Hanny: Mintak2nyer dpt la hu3

Anggun said...

ermm..same here..teringin sgt nak mkn sejak pregnant ni...