Wednesday, December 8, 2010

Pagi teristimewa (Dunia Baru II)

(Kampung Sri Muda Jerantut 2.10.2010)

Aku begitu lama tidak mengemaskini blogku. Lama sunggu rasanya. Nampaknya kegembiraan aku bergelar seorang isteri belum habis diceritakan pada bahagian II. Tapi tak mengapa... cuma aku lebih suka mempamerkan gambar kenangan di majlis bertandang di Jerantut. :)


Kegembiraanku berganda rasanya pagi ini. Selepas lebih kurang seminggu kurang sihat, ternyata gerak hatiku tak pernah menipu. Ada satu nyawa berada dalam diriku..... Debaran tak boleh dinafikan ketika membuat test sendiri. Keputusannya ada dua jalur! Tapi aku belum lagi berjumpa doktor mengesahkannya.

Paling teruja sahabatku, N. Belum sempat kuketuk papan kekunci dia dah siap entri. Sangat terharu aku. Syukur kehadrat Illahi atas kurniaan ini. Moga dia lahir nanti jadi anak yang soleh dan solehah. Amin....

Klik sini

3 comments:

[N] Azadhi said...

huhu,
aku sungguh gembira!
semoga menjadi ibu yang baik...
aku tau ko boleh!

Hanny Esandra said...

wahhhhh...
tahniah jiha!!!
alhamdulillah.. :P
jaga diri n baby baik2..

Diari 929 said...

N & Kak Nad Terima Kasih!