Monday, April 12, 2010

Harimu.... 14 April.

Dedikasi buat insan tersayang...

Tahun ni genaplah empat tahun hubungan kami, Alahmdulillah 25 Januari lepas aku dan dia telah selamat ditunangkan. Menanti hari-hari bahagia kami, pelbagai dugaan melanda. Namun aku tetap tabahkan hati dan jiwa untuk mengharungi hari-hari ini untuk bersamanya.

Detik pertemuan pertama melintasi Padang Merbok pada hari yang redup itu, tak pernahku menyangka hari ini rupanya kita telah mengikat janji dijari manisku ini.

Perjalanan masa terus berlalu lagi sayang, tangisku, tawaku, gelisahku kini lebih bermakna bersamanu.

Di hari lahirmu ini aku ucapkan Selamat hari lahir ke- 26 Haniff Abdullah Hashim , selamat menjalani harimu dengan bahagia....






5 comments:

MUNIRA AZME said...

semoga bahagia ke jinjang pelamin seterusnya ke akhir hayat ^_^
Happy birthday kat haniff jugak

Till The End said...

semoga kalian tabah menghadapi segala dugaan yang mendatang, dan bahagia smpai bila2 aminnn ^__^

Diari Kampung Tengah said...

Munira: Thanks sayang....
Jg diri n bby baik2 tak sbar nak tgk si kecik tu he3 :)

Lin: Terima kasih Lin comel, harap ko ngan shidi pun kekal bahagia :D

benuasuluk said...

wah, saya tertinggal kereta api ni. Semoga berbahagia hendaknya.

Diari Kampung Tengah said...

Benuasuluk: Jgn risau belum tertinggal keretapi lagi, nnti sy hantar kad undangannya :D