Sunday, March 28, 2010

Aku dan apartmen

(Karya Abdul Rahman Napiah aka Mana Sikana dan S.N Dato' Dr.
Anwar Ridhwan)

Dalam kesibukan semalam, aku sempat juga ke pesta buku 2010. Pertama aku memang ulat buku(bukan ulat bulu yea...kedua kami semua ulat buku. Kami? Sebenarnya pesta buku kali ini mempertemukan kami lima bersahabat Kak Shai, Salwa, Timah dan Anne. Alangkah bahagianya pertemuan ini biapun dalam himpit sesak ulat-ulat bulu lain berkumpul di PWTC.




(Dari kanan, Kak Shai aka Romibaiduri, Salwa,Timah, Anne bukan nama sebenar dan aku)


Walaupun aku hanya sempat beli dua buah buku idaman (kesuntukan masa dan poket kian menipis) Namun yang penting kami dapat bersama biarpun masa terasa pantas berlalu. hu3. Hai.... bila berkumpul begini cerita-cerita zaman belajar pun terimbas, yang pahit pun dikenang semula terasa manis dan melucukan. Sekarang masing-masing dah ada haluan sendiri berkerja dan aku? Macam nilah... banyak transisi yang sudah dan bakal berlaku dalam 2010 ni. Harap semuanya berjalan lancar dan saat bahagia begini dapat berulang lagi.


p/s; Apartmen, baru sempat aku belek-belek, tak sabar nak baca. Di Benua Buta, teruja membacanya. Anne sabar ye aku habiskan baca dulu :)

5 comments:

za8yusoff said...

Diari Seorang Rempit dan Peniaga Tebu. best novel tu. baru je beli kat MPH. ( :

Diari Kampung Tengah said...

Za8: Apakah buku itu? hu3

benuasuluk said...

huh kuss semangat geng berlima, :0 nasibbaik tak terserempak dengan saya semalam, kalau tidak mau saya henjut suruh belanja kat the mall

Till The End said...

best best

Diari Kampung Tengah said...

Benuasuluk: Cis... terlepas peluang, ingat baru nak mintak En.Wan belanja mkn, kih3

Lin: mmg sgt best!