Tuesday, December 8, 2009

Suatu ketika dahulu ( terjumpa sesuatu)

Isnin lepas sedang mencari gambar dan artikel lama untuk tugasan, aku terjumpa ini....


New Straits Times, Thursday, April 10 1968  Story by Sujiah Salleh, pensyarah kelas drama bersiri aku masa belajar dulu :)




Ni gambar aku dan kawan-kawan bersama Pn.Sujiah (tengah)


Ha.. inilah gambar yang dicari.. Cover majalah Saripati bulan Mac/81 gambar Normala Omar. Masa ni mak bapak aku pun belum kahwin lagi. Cuba tengok belah kanan bawah cover ni (blurp paling bawah) Gilalah zaman ni boleh letak tajuk cam tu je tak selindung-selindung. Kalau zaman sekarang mampus KDN tak bagi keluar majalah.
P/s: Terima kasih kepada pelakon veteran Zulkifli Zain dan Normala Omar, kerana sudi pinjamkan artikel-artikel lama :)

4 comments:

Afna said...

keh2..
dulu relax je...
kebaya derang seksi juga, tp sopan skt dr artis skarang...

pn sujiah blaja film kat US,..rasanyala..jiha pernah tgk dia berlaku dlm ali setan..?

RainRose said...

~ bestnyer tgk time korang together2 dl...tp bile dh msg2 bt haluan, sume tunjuk belang dan taring yg x brape nk tajam tu...

Diari Kampung Tengah said...

Afna- Pernah tgk Pn.Sujiah dlm Ali setan wow! Seksi jugak.

Rain Rose- Memang, bila skrg ni semua buat haluan masing2 rindu sgt zaman belajar.hu3

za8yusoff said...

ali setan.sanagt laris sehingga terpakse dan dipaksa buat sambungannye. (: ahaha. pfft.