Friday, October 2, 2009

Tag dari Hanny Esandra

Ini hutang tag yang dah lama tertangguh nak bayar. Maaf Kak Nad, aku tak berkesempatan hari tu. Tak apa yang penting jawab kan? Apa-apa pun terima kasih dan jangan serik nak bagi tag lagi tau. ^___^


1) Anda rasa anda hot?
Agaklah, sebab saya suka makan cili api he3


2) Upload gambar kesukaan/kesayangan anda

















Gambar semasa di Zoo Negara 24 Febuari 2009

3) Kenapa anda suka/sayang dengan gambar ini?

Sebab kambing tu comel sangat!!! Lagi pun masa ni pergi dengan 'orang tersayang.'

4) Bila kali terakhir anda tak puasa?
Perlu jawab ke? Pahan-paham jelah.... :P

5) Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
Sedang bercakap dengan seseorang.

6) Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?
Jiha / jee (orang yang rapat je tau)

7) Tag lagi 7 orang tanpa rasa kekesalan...
Ehmm... siapa ek?

Sesiapa jelah yang sudi nak ambil, ambil la tag ni...

4 comments:

oranglidi said...

adeh.. kalu gambar dengan zirafah best lah jugak. hehehe..

Sharif John said...

hehehe.... pergi ngan orng tersayang? still ngan yg lama kan? wakaka

Hanny Esandra said...

jiha,
gmbr ko tu pose nye sebijik mcm aku..
yg beza aku tngkp gmbr ngn rimau... ekekeke... mish u dol~

Diari Kampung Tengah said...

Orglidi- gambar ngan zirafah tak leh dekat2 sbb dia tinggi.hu3 kambing pun ok ape?

Sharif John- Yelah 'org syg' tu yg lama gak, tak pernah ada yg lain pun... hu3

Hanny Esandra- Belum ko tangkap gambr ngan rimau, rimau tu dah tngkap ko dulu. ha3 Miss u 2 jgk isk2