Tuesday, August 4, 2009

Hadiah dari Romi









Hadiah yang comel ini telah diberi oleh Kak Romi yang comel. Terima kasih sebab sudi bagi hadiah ni. (Hu3 kita tak pernah bagi akak apa-apa)



Nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi awards:
  • Pendengar yang baik
  • Suka tolong orang dalam kesusahan
  • Aku 'selute' bila dia bawak kereta
  • Seorang anak yang baik
  • Bakal penulis prolifik Malaysia
  • Pandai memasak

Nyatakan 9 fakta tentang diri sendiri;
  • Anak kedua dan terakhir dalam keluarga
  • Suka mengumpul buku
  • Gemar makan laksa
  • juga soto nasi impit
  • Fobia dengan cicak
  • Suka tengok katun Happy Tree Friends
  • dan jugak Shin Chan
  • Tak pandai buat kuih raya ( hu3 puasa dah dekat, teringat kes kuih raya cam batu)
  • Suka tengok gambar baby baru lahir (Comel!!)
Pilih 10 penerima seterusnya bersama description:
(tak cukup sampai 10 pun sebab selalunya ramai yang tak jawab)
  • Linda (gadis berhati tabah)

Tu je yang aku nak bagi sebab yang lain Kak Romi dah bagi. Sesiapa yang singgah di blog aku ni dan teringin nak ambil dialu-alukanlah tanpa sega silu....

P/s: Kak Shai maaf lambat jawab, sibuk sikit. Hu3

2 comments:

romibaiduri zahar said...

Tak pernah bagi hadiah?
Rasanya kat rak dalam bilik akak tu byk jugak hadiah dari awak dan yang paling tak boleh lupa...
DVD ORIGINAL GTO...
sampai hari ini akak boleh tgok ulang2 tau....

Terima kasih sangat-sangat sebab menjawab dan hadiah2 tu jugak...

pu3syakira said...

salam perkenalan :)