Monday, July 27, 2009

Tag dari kakak kecik!


Tag / award dari Hanny Esandra


2) nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award

- Suka buat lawak selamber
- Matanya besar dan menawan
- Pandai masak (dah lama tak rasa ko masak kak)
- Kakak yang paling kecil pernah aku jumpa (Ahaks! jangan marah)
-Suka malu-malu kucing
-Tentunya banyak cakap!


3) setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri

-Suka makan buah manggis
-Cepat marah dan lambat cool (tengok keadaan)
-Hobi bace novel
- Baca Puisi
-Tengok wayang
-Suka kucing
-Suka berkaroke
- Suka lepak kat tempat tak ramai orang
-Tak suka rancangan realiti tv



4) anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka

1-Romibaiduri (kakak lembut dan manja sebenarnya)
2-Linda (Sopan, lembut tetapi tegas)
3-Salwa (Sukar dijangka)
4-Anne (Sekepala ngan aku)

Tu je yang terlintas.....

4 comments:

John Iverson said...

xmo tagg aku ke? hahaha.... sori lama x singgah

Diari Kampung Tengah said...

Dah la ko sharip... wat abih boreh aku je bg tag kat ko. Bkn jwb pun hu3

romibaiduri zahar said...

Jiha...
dahlah akak tag awak tag yang sama...
awak tag akak balik...
mana adil...

psst... eh ye ker akak ni lembut dan manja?
salah orang kot, terlalu asing dua perkataan itu untukku...
cheewaah

Hanny Esandra said...

ehem..
aku pn windu la kat ko jiha...
aku pndi msk ke jiha? ekeke.. kmbang aku..
ko ingt lagi tak The b**** k*******
wakakaka
aku tak ley lupe ar..
ko dtg kn sabtu ni?