Tuesday, June 30, 2009

Tentang diri

Sebenarnya aku ni kali pertama kena TAG. Sahabat aku yang lebih dikenali sebagai Roy K.R ni rajin pula bagi tag. Nak tau lebih lanjut semak di bawah:

1. Nama panggilan saya:
Jiha / Jee

2.Saya sedang mendengar:
Boss panggil suruh hantar artikel. Argh!!!

3.Kekasih saya sekarang:
Haniff, tapi Roy K.R kata dia orang korea ha3

4.Mungkin saya patut:
Tukar kerja lain buat masa akan datang.

5.Saya suka:
Kucing dan tengok movie

6.Sahabat-sahabat baik saya:
Geng penulisan Viva EL Divo dan seseorang yang berada di UIA, Haslinda

7.Saya tak faham:
Kenapa mak beriya-iya suruh aku jadi cikgu!

8.Kerjaya sekarang:
Wartawan / penulis bebas

9.Saya baru kehilangan:
Rasanya tak ada kot.....

10.Ramai yang kata saya:
Nampak cam garang dan kasar. Garang ke?

11.Makna nama saya:
Cahaya berjihad

12.Di suatu tempat seseorang sedang:
Bunuh orang mungkin.

13.Bila saya terjaga dari tidur:
Tengok handphone

14.Saya paling meluat bila:
Orang yang tak nak dengar penjelasan

15.Saya rasa haiwan yang paling comel adalah:
Semestinya kucing

16.Aktiviti /program hari ini:
Siapkan kerja-kerja yang berserabut kat opis

17.Malam ini saya akan:
Sambung baca novel siri penyiasatan

18.Esok saya akan:
Kerja macam biasa

19.Sebelum tidur saya:
Pastikan minum Jus dr II. Nak tahu? tanyalah.

20.Perancangan hujung minggu:
Pergi kenduri kawan sekolah kahwin

21.Saya sedang menanti:
Tawaran sambung belajar

22.Saya rasa kesal bila:
Angin tiba-tiba dan marah orang yang tak berkenaan

23.Saya sangat berharap bila:
Hantar apa-apa juga borang.

24.Saya rasa saya seorang yang:
Pemarah mungkin

25.Telefon bimbit saya:
Sony Ericsson. Kali pertama ada telefon 3G tapi tak tahu guna sangat,hu3

26.Saya sedang merindui:
Kenangan masa belajar kat ASK sesi 2005/2006

27.Umur saya sekarang
22 tahun

28.Pengalaman pahit untuk minggu ini
Temujanji yang ditunda lagi Argh!!!!

30.Kenangan manis minggu ini
Dapat temuramah Fathiah suara animasi Upin Ipin

31.Dalam seminggu saya akan update blog sebanyak:
1-2 kali bergantung pada kelapangan

32.Dalam dompet saya ada wang sebanyak:
Rm 6.20 dan 10 sen duit Thailand tak tahu datang dari mana

33.Kali terakhir saya menonton tv:
Semalam tengok bio-Nik sebab dah tak ada cerita lain.

34.Channel tv kegemaran saya:
Rumah aku tak ada astro jadi apa-apa channel yang ada aku suka.

35.Orang yang saya rasa nak tag.
Abg anip
Kak Shai
Sharif/ John

tulah yang terlintas

3 comments:

John Iverson said...

Aduh... terkena tag... huhu... Kekasih sekarang en Haniff ek? hehe SEmoga berbahagia... sy suka kucing jgk...

Hanny Esandra said...

Jiha, dtg blog amik award ekh.. hehehe...

romibaiduri zahar said...

alahai cik akak kita yang sorang ni...
akak dah jawab tag untuk Roy..
tapi samaje kan...
baca tau jangan tak baca hihihi