Tuesday, June 23, 2009

Kesakitan & dugaan

(Ini sekadar gambar hiasan)
Siapa pernah kena ulser lidah?
Benda kecil putih yang ada di bawah lidah inilah yang menganggu hidup ku sejak tiga, empat hari kebelakangan ini. Sampaikan aku demam demam. Nampak kecil je kan? Tapi siapa yang pernah alami. Ui.. tak leh kata sakitnya.
Nak makan pun payah, nak minun pun payah, nak cakap pun payah, nak gosok gigi? Lagi la...
Dah la kerja aku kena banyak bercakap... Dugaan, dugaan...
Cakap pun cam orang pelat, cam ni;
"Puan oleh shaya berchakap ngan Anchik Kamaruljaman?"
Korang paham tak?
hUHuh

4 comments:

Till The End said...

kesian ko gee, aku dpt rasa kan kesakitannya..sbar wahai sahabatku..
ko ckp pe 2?..aku x pham la..

"Puan, boleh saya bercakap dengan encik kamarulzaman?"

John Iverson said...

Penah jgk merasa... mmg benda paling x best ats muka bumi... serius... Sabar menghadapi dugaan...

romibaiduri zahar said...

ya Allah, ciannya...
cuba tenyeh garam...
Insya-Allah boleh sembuh

Roydy Rokidy said...

weh ciannya ko...aku dapat memahaminya, sebab aku pun penah kena...jenguk blog roy, anda dah kena tag...hahahaha