Tuesday, October 28, 2008

Lagi lagi naik!



Minyak dah turun tiga kali, tapi tambang bas asyk naik saja...
Orang yang naik bas macam saya ni memang bengang je. Baru-baru ni saya naik bas Metro naik 10 sen! Dengar memanglah 10 sen je, tapi kalau dah ramai yang naik mau tak untung tauke bas tu? Huh!



Kalau tolak bas macam ni langsung tak payah bayar


Nak buat macam mana? nak tak nak terpaksa jugalah naik bas... Takkanlah nak jalan kaki dari batu caves ke setapak. Geram betul dibuatnya.

2 comments:

benuasuluk said...

Uh naik minyak nampak.
Naseb baek tholak bas, kalau tholak anghin macamana?

Diari Kampung Tengah said...

bukan setakat naik minyak... dah naik hangin pun... hu3